Hjem Nasjonal kamp Aktivisme Demonstrasjon i Kristiansand

Demonstrasjon i Kristiansand

100

DEMONSTRASJON Den nordiske motstandsbevegelsen gjennomførte lørdag en demonstrasjon i Kristiansand mot homolobbyen.

Systemets forsøk på å hindre Den nordiske motstandsbevegelsens kamp mot den subversive og folkefiendtlige homolobbyen er selvsagt nytteløst. Politiet trakk som kjent tilbake demonstrasjonstillatelsen i Fredrikstad, og derfor gjennomfører Motstandsbevegelsen en demonstrasjon i Kristiansand.

Oppdatering 12:00

Aktivister fra Motstandsbevegelsen skal nå være på plass i byens handlegate.

Flere medier melder at aktivister fra Motstandsbevegelsen skal være pågrepet ved grensen. Frihetskamp har fått meldinger om at en gruppe svenske aktivister skal ha blitt stoppet etter å ha ankommet landet med ferje. Politiet skal ha tatt legitimasjon på samtlige i bilen samt gjennomført en ransakning i bilen. Aktivistene har ennå ikke blitt sluppet av politiet.

Oppdatering 12:11

Lederen for Den nordiske motstandsbevegelsen i Norge, Haakon Forwald, blir intervjuet på direktesendt TV av Nyhetskanalen TV2.

Oppdatering 12:17

Sjef for Rede 5 i Sverige, Pär Sjögren, forteller til Nordfronts reportere på plass at aktivistene skal ha blitt fotfulgt av politiet allerede fra samlingsplassen til demonstrasjonen. Stemningen skal så langt være rolig og aktivistene fortsetter å dele ut flyveblader.

Oppdatering 12:23

Den norske løgnpressen har nå begynt å rapportere fakenews om demonstrasjonen. NRK skriver feilaktig at Motstandsbevegelsen hadde planer om å demonstrere i Fredrikstad, men på grunn av politiets høye beredskap så «skremte» politiet aktivistene sørover. NRK kommer også med den absurde påstanden om at markeringen var planlagt i forbindelse med olsok-dagen, som ifølge NRK skal være en merkedag for norske nasjonalister.

Oppdatering 12:38

Demonstrasjonen mot homolobbyen er nå førstesidestoff i de fleste norske nettaviser. Intervjuet Haakon Forwald gjorde med TV2 kan nå sees HER.

Oppdatering 12:57

Foruten en liten gruppe bitre meningsmotstandere som ikke liker ytringsfrihet skal stemningen forsatt være rolig på plass. Medieinteressen rundt demonstrasjon skal være stor og preger nå alle landets nettaviser.

Pressetalsmann Pär Öberg blir intervjuet av media.

Oppdatering 13:10 – Demonstrasjon avsluttet

Demonstrasjonen er nå avsluttet og skal ha blitt gjennomført uten problemer.

For flere bilder og filmer fra demonstrasjonen besøk Nordfronts Twitter-kanal.

En aktivist på plass melder til Frihetskamp at en meningsmotstander skal ha prøvd å angripe Motstandsbevegelsens aktivister på vei inn til torget i Kristiansand, men ble fort tilrettelagt og tatt hånd om av politi. En svært emosjonell og tydeligvis forskudd politiker skal også ha blitt ført bort av politi.

Ytterligere en person skal ha prøvd å angripe en av Motstandbevegelsens kameramenn på vei tilbake fra demonstrasjonen. Dialog med politiet skal ha blitt satt i gang.

Oppdatering 13:21

Det kommer nå meldinger om at politi har stoppet samtlige av demonstrasjonsdeltagerne og krever legitimasjon.

Oppdatering 13:50

Akkurat nå pågår det meningsregistrering av motstandsmenn -og kvinner.  Ifølge vår svenske søsterside skal det ennå ikke ha blitt satt i gang kroppsvisitering av personer.

Oppdatering 14:00

Fungerende ordfører i Kristiansand, Jørgen Kristiansen, sier til lokalavisen Fedrelandsvennen at han synes det er «trist» at Motstandsbevegelsen skal få lov til å ytre seg, mens lokalpolitiker Terje Næss fra AP reagerer på at politiet ikke stanset demonstrasjonen.

Oppdatering 14:10 – Liveoppdatering avsluttet

Frihetskamp vil komme tilbake med flere artikler og bilder om den svært vellykkede demonstrasjonen.

Delta i debatten

Les retningslinjene for kommentarfeltet HER.
Abonner
Bli varslet om
guest
100 Comments
eldste
nyeste flest stemmer
Inline Feedbacks
Vis alle innlegg
NordenSkjold
NordenSkjold
3 år siden

Hyll Seier !

Proverbs 26:11
Proverbs 26:11
3 år siden

Norge er visstnok et av verdens mest LGBTP-vennlige samfunn, der perverts har oppnådd omtrent alt det de ønsker og til og med idag har fått kirkens velsignelse(spesielt av kvinnelige «prester»). Da er det oppmuntrende at Motstandsbevegelsen ikke lar seg kue av tåpelige demonstrasjonsforbud pga angivelig «sikkerhetshensyn», men gjennomfører fredelige og verdige aksjoner mot homolobbyen og dens støttespillere. Knus homolobbyen!

trackback
3 år siden

[…] Norsk lögnpress kommer också med fake news om att Motståndsrörelsen hade planerat att demonstrera i Fredrikstad idag, men att den norska säkerhetspolisen ska ha ”skrämt” aktivisterna till Kristiansand, rapporterar vår norska systersida Frihetskamp. […]

Herman
Herman
3 år siden

Skulle ønske jeg var der selv. Ser ut som en gjeng med bra folk! Forwald opptrer veldig proffesjonelt og balansert! Stå på!

OPRM
OPRM
3 år siden

Full støtte til deres rett til ytringsfrihet! Bra jobba.
Ser at NRK som de kommunistene de er, gjorde sitt ytterste for å få nærbilder av aktivister og kronen på verket var da «journalisten» helt bevisst og med tydelig overlegg fokuserte på nummerplater på biler som forlot parkeringsplassen. Etisk journalistikk fra øverste hylle. NRK nyter tydeligvis å doxe folk de ikke liker. Patetisk.
Knus homojævlene, stå på videre.

Maria Olsen
Maria Olsen
3 år siden

Hva er galt med at folk er homofile? om to mennesker elsker hverandre spiller det vel ingen rolle hvilket kjønn de har? Kjærlighet er kjærlighet uansett. Personlig er jeg hetrofil, men ingen andre har noe med hva jeg gjør på soverommet så lenge jeg ikke gjør noe som er til skade for noen, og det gjelder også homofile.

NordenSkjold
NordenSkjold
Svar til  Maria Olsen
3 år siden

Det er ikke homofile mennesker i seg selv Nordiske Motstandsbevegelsen vil knuse. Det pågår ingen homsejakt. Det er *Homolobbyen* i seg selv og organisering av perverse dekadente pride-festivaler vi ønsker knuse, fordi det influerer samfunnet/ befolkningen i en retning som leder til grenseløs umoral. svakhet, hetero-fobi og all annen skadelig skeivhet som medfølger.

Snorre
Snorre
Svar til  NordenSkjold
3 år siden

Så det går greit om jeg er homo og har lyst til å være med i bevegelsen?

tony
tony
Svar til  Snorre
3 år siden

du får heller holde deg hjeme på soverommet 🙂

NordenSkjold
NordenSkjold
Svar til  Snorre
3 år siden

Snorre; Du kan få være sympatisør/ evt økonomisk støttemedlem. Utover det er dette en organisasjon kun for heterofile. Det at vi ikke forfølger homofile betyr av den grunn likevel ikke* at vi aksepterer homofili innad i organisasjonen.

tony
tony
Svar til  Maria Olsen
3 år siden

Nå tror jeg ikke at motstandsbevegelsen har planer om og jakte på hva 2 voksne personer gjør på soverommet.Men at vi heller vil at reklamen/parader og dette svineriet ikke skal være i offentlig rom.

Jarl Stoltz
Jarl Stoltz
Svar til  Maria Olsen
3 år siden

Der er en artikkel som forklarer hva vi legger i begrepet homolobbyen like ved siden av ditt innlegg: https://www.frihetskamp.net/den-siste-utposten-i-kampen-mot-homolobbyen/

I all vennlighet tillater jeg meg å be deg lese litt på vår nettside før du kommenterer 🙂

For øvrig kan det være en ide å undersøke en organisasjon som kaller seg NAMBLA (North American Man/Boy Love Association) og denne organisasjonens tilknytning til homolobbyen (gay lobby).

Denne Nambla organisasjonen har ellers bedrevet sitt virke relativt uforstyrret over noe tid: Her har vi en «eldre» video der en flott dame tar for seg organisasjonen og hva denne står for: https://www.youtube.com/watch?v=fkPormnNiQQ

Bastian
Bastian
Svar til  Maria Olsen
3 år siden

Homofili er mer enn bare «to av samme kjønn som elsker hverandre». Man trenger bare ta en titt på homseparadene deres for å skjønne det. Jeg har i hvert fall aldri sett noen «heteroparader» som ser sånn ut, eller heteroparader i det hele tatt.

Bruun
Bruun
Svar til  Bastian
3 år siden

Så du gikk ikke i denne heteroparaden i Kristiansand ?

Sebastian Løvheim-Lund
Sebastian Løvheim-Lund
Svar til  Maria Olsen
3 år siden
Cheeki Breeki
Cheeki Breeki
Svar til  Maria Olsen
3 år siden

Utrolig… Hvorfor leser du ikke på siden her om hva vi står for før du kommenterer?
«Kjærlighet er kjærlighet» … *facepalm*

Johan G
Johan G
Svar til  Maria Olsen
3 år siden

«Hva er galt med at folk er homofile?» sier en følelsesmessig beveget tante pose som nettopp har sett nyhetene og raskt dannet sin oppfattelse av det hele.

Hva er galt med å lese og lytte til hva vi faktisk sier, istedet for å heve kjevla på bakgrunn av din egen forestilling?
Hva er galt med å tenke selv, istedet for å la løgnpressen gjøre det for deg?

Skarprettern
Skarprettern
3 år siden

Den norske delen av motstandsbevegelsen har ALT å lœre av moderorganisasjonen i Sverige når det gjelder mobilisering av styrke før feks demonstrasjoner. Ta et seminar hvor Svenskene deler sin kunnskap om emnet for det er noe de kan mye om, med tanke på tidligere arrangement holdt i sverige. Dette er et forsøk på konstruktiv kritikk.

Motstandsmann
Motstandsmann
Svar til  Skarprettern
3 år siden

Dersom du sammenligner en demonstrasjon som 1. mai i Falun, med denne er du virkelig ute og sykler. Det sier seg vel selv at en «ulovlig demonstrasjon» som den i Kristiansand og en planlagt demonstrasjon med tillatelse fra myndighetene som den i Falun eller Stockholm, ikke kan sammenlignes.

Hadde Fredrikstad blitt en realitet, så hadde en sammenligning muligens fungert, og din kritikk gitt mening.

Jarl Stoltz
Jarl Stoltz
3 år siden

Fantastisk flott! Gleder mitt hjerte å se at man ikke lar seg kue av makthaverenes trusler/trakasserier ifm den grunnlovsfestede rett til å ytre seg!

Var for øvrig på tide … begynner å bli noe tid siden sist vi så en nasjonalsosialistisk marsj i våre norske gater 🙂

Leve Motstandsbevegelsen!

tony
tony
3 år siden

utrolig bra demonstrasjon

Per Johanne Hansen
Per Johanne Hansen
3 år siden

Hei

Har forsøkt å melde meg inn, men savner et tredje kjønnsalternativ i innmeldingen da jeg identifiserer meg som Bikjønn og Hen..
Synes det er på sin plass i 2017 og ha slikt i orden.

På forhånd takk

Hirdfører
Hirdfører
Svar til  Per Johanne Hansen
3 år siden

Folk følte vel at det var på sin plass i 1130 at det å brenne folk for «Hekseri» var på sin plass. Det var alt «insert årstall» og årstall har jo absolutt noe å si fordi du vet. «insert dårlig retorikk der årstallet er hele grunnlaget for hvorfor et argument skal regnes som valid».

Jeg lurer på om de i 1814 brukte samme argumentet. «Jeg skjønner ikke at det i 1814 enda ikke er en jødeparagraf det er tross alt 1814?!?!»

Bio
Bio
Svar til  Hirdfører
3 år siden

Det var allerede en jødeparagraf i 1814 som sa at jøder måtte ha leidebrev. Denne ble sterkt skjerpet i 1814 og jøder fikk ikke lenger adgang til riket i det hele tatt.

Hirdfører
Hirdfører
Svar til  Bio
3 år siden

Hele poenget var at det å sette et årstall som sentrum for sin egen argumentasjon eller bruke det som en slags rasjonalisering av eget argument eller standpunkt er svakt og holder ingen grobunn.

Jeg er fult klar over at det var en jødeparagraf. Bare synd at den ble fjernet, enda mer synd er det at Bergenserne hyller hanseaterne som importerte jøder til Skandinavia for å jobbe i kongelige hoff.

https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_Jews_in_Sweden

Kim Larsen
Kim Larsen
3 år siden

Fantastisk utført, skammer meg over at jeg ikke var med.

Rulle
Rulle
3 år siden

Hvem er «homolobbyen» og hvor bor de?

Cheeki
Svar til  Rulle
3 år siden

Det er lobbyister som jobber for å promotere perversjon i samfunnet. Du kan jo selv google slike organisasjoner og se hva de heter, spør gule sider om adresse 😉

Rulle
Rulle
3 år siden

Hvem er homolobbyen og hvor bo de.

jostein2
jostein2
3 år siden

Är det verkligen korrekt strategi att låta svenskar uttala sig i Norge? Motstandsbeveglsen är svensktung nog som den är?

Anonymsurfer
Anonymsurfer
Svar til  jostein2
3 år siden

Uproblematisk. Vi som er av nordisk ætt tilhører det samme folket. Vi er først og fremst nordiske.

Jens
Jens
Svar til  Anonymsurfer
3 år siden

Hahahahahaha!

Tilfeldig Besøkende
Tilfeldig Besøkende
3 år siden

Hei.
Har ikkje noko i mot at nokon nyttar tida si for å demonstrere.

men det som undrar meg er kva som får dykk til å bruke tid og energi på å demonstrere mot ein «homolobby» når det ikkje er akkurat dei som utgjær den største trusselen mot Noreg eller europa generelt?

John Skålmen
Svar til  Tilfeldig Besøkende
3 år siden

Vi har valgt å denne gange sette søkelyset på homolobbyen, fordi problemet tidligere har vært ukjent for mange. På den måten gir vi kanskje flere noe å tenke på, enn om vi skulle demonstrert mot noe de fleste allerede er kjent med.

Hirdfører
Hirdfører
Svar til  Tilfeldig Besøkende
3 år siden

Homolobbyen er kontrollert av kroknesene. Det folk flest ikke klarer forstå er at denne homolobbyen også bruker det folk ser på som «et godt formål» til å spre sin egen skittne markedskapitalistiske agenda. Det er penger som er i baktankene ikke godhet og ikke «for de homofile». For lobbyistene er de Homofile en kanal til melkekyrne sine.

Hirdfører
Hirdfører
Svar til  Hirdfører
3 år siden

De bruker de homofiles kamp som markedsføring for diverse innsamlingsaksjoner eller produkter som går rett i lommene på lobbyistene igjen. Pride kulturen kommer fra samme rot som andre kapitalistiske feiringer f.eks. kan man liste kreftkulturene fra JewSA som har gitt oss «Valentines day, Halloween, Thanks Giving, Black Friday, St. Patricks day, Kristusmesse». Det er nok mange flere. Pride og nevnte ovenfor startet kanskje ikke som det, men per i dag er disse kun simplifisert markedsføring for store selskap. Ta en titt på selskap som «støtter» Pride ved å sette regnbuer på produktene sine. Se hvor mye salg av produkt øker… Les mer »

Johan G
Johan G
Svar til  Tilfeldig Besøkende
3 år siden
Anonymsurfer
Anonymsurfer
3 år siden

Glorious!!!

Bond
Bond
3 år siden

Dundersuksess. Total seier!

Vladimir Putin
Vladimir Putin
3 år siden

OJJJJ…..Her snakker vi om noen bokstaver innen psykiatri…:o)

Abb
Abb
3 år siden

Synes hele gjengen til den nordiske motstandsbevegelsen opptrer seg som tullinger og lever i sin egen boble

Cheeki
Svar til  Abb
3 år siden

Du synes vel det er bra at alt som har med sex å gjøre skal fram i offentligheten? At små barn skal lære om dildoer og analsex? Kvalme menneske.

NordenSkjold
NordenSkjold
Svar til  Abb
3 år siden

i Begynnelsen av denne videoen har du tullinger som lever i sin egen boble.. https://www.youtube.com/watch?v=uOcJsi_aZAs

Odd Arne
Odd Arne
3 år siden

Deres «vellykkede» demonstrasjon motiverte meg til å gi 200kr til Skeiv Ungdom. Helt ubrukelige er dere ikke.

Johan G
Johan G
Svar til  Odd Arne
3 år siden

Det var stusselig til donasjon 🙂

Anonymsurfer
Anonymsurfer
Svar til  Odd Arne
3 år siden

Hvorfor går du ikke ut og finner noen flasker som du kan pante med det samme så det kanskje blir en 50-lapp ektra på den generøse summen du ønsker å donere til kompisene dine/deg selv? Da er du ikke helt ubrukelig + du gjør også miljøet en tjeneste;)

Titus
Titus
Svar til  Odd Arne
3 år siden

Kapitalmakten understøtter hele LGBT-bevegelsen og således vil din donasjon kun tjene som en tilfredsstillelse av egoet, for øvrig symptomatisk for det moderne mennesket.

https://www.youtube.com/watch?v=zLmhtYiKjVA

Alf Jon Hansen
Alf Jon Hansen
3 år siden

Jeg støtter dere 110% jeg er lut lei av og bli trakkasert, ranet og banka opp av innvandrer gjenger i Oslo!!

CHaihaiHo
CHaihaiHo
3 år siden

Jeg er homofil, og dette kan kanskje høres sykt ut, men jeg hater pride lobbyen like mye som dere…. Og jeg mener homofili er en defekt, og no unaturlig, og vi vet alle grunnen til at det dukker opp så mange homser. Degenerasjon. Det kan være tydlig på meg at jeg er homo, men jeg er fortsatt ingen typisk homokladd….. Jeg vil bekjeme sexualisering av barn akkurat som dere. Jg vil se vår nasjonale stolthet reise seg. Mn spørsmålet mitt er, er det trygt for meg å bidra til deres fremgang? Jeg skjønner jeg ikke kan være med dere, men… Les mer »

Kim Larsen
Kim Larsen
Svar til  CHaihaiHo
3 år siden

Selvfølgelig skal vi ikke ta noen av dage. Det er homolobbyens bakmenn som skal stå til rette, ikke enkelt individer som er homofil.

Anonymsurfer
Anonymsurfer
Svar til  CHaihaiHo
3 år siden

Endelig noen som har skjønt det. Nei ingen er perfekte, selv ikke vi som har hatt flax og er født heterofile. Og alle voksne har tilbøyeligheter som igrunn ikke trenger å flagges ute i offentligheten der barn ferdes. Vi bør derimot strekke oss etter ønsket om å forbedre oss – ikke feire og dyrke våre asosial trekk og personlige fetisjer slik den liberale individualismen har oppdratt oss til. Noe hører faktisk hjemme i skapet! Med all den moderne forurensingen fra ulike kilder, særlig de siste 70 årene samt den genmodifiserte maten og sprøytemidlene (((Monsanto))) som påvirker hormonene våre, er det… Les mer »

CHaihaiHo
CHaihaiHo
Svar til  Anonymsurfer
3 år siden

Så det er trygt for meg å støtte dere uten å frykte hva som vil skje hvis dere tar over??

Anonymsurfer
Anonymsurfer
Svar til  CHaihaiHo
3 år siden

Vel det blir ihvertfall slutt på genmodifisert mat og de store restene av monsanto-sprøytemidler i maten. Så slik sett blir det jo tryggere for alle uansett seksuelle preferanser når vi tar over. Hva voksne folk gjør på soverommet sitt eller i egne (diskre) klubber får være deres sak. Alternativet til et nordisk ns-styre er på sikt et fremmedkulturelt Norge. Da kan man ikke se bort fra at homofile vil bli kastet ut fra hustak i no-go zoner. Pride-bevegelsen brukes idag som en destruktiv og nasjonsundergravende bevegelse av den globale eliten. Hvis pride bevegelsen lykkes vil det derfor IKKE bli trygt… Les mer »

Johan G
Johan G
Svar til  CHaihaiHo
3 år siden

Du har ingenting å bekymre deg over så lenge du ikke går i kulturmarxismens ærend. Homolobbyen er et samlebegrep på de ulike organisasjoner som bruker homofile for å fremme kulturmarxismens gift.

Kruger
Kruger
Svar til  CHaihaiHo
3 år siden

Hehe ☺️ Et jævli teit påfunn av en nazist å late som han er homo i forsøk på noen ekstrapoeng til nazistrælet

CHaihaiHo
CHaihaiHo
Svar til  Kruger
3 år siden

Hva er tlf nr ditt?

Trond
Trond
Svar til  Kruger
3 år siden

Er man nødt til å være kulturmarxist og oppføre seg som sinnsyke perverse individer for å være homofil? Du tror ikke at flere homofile også skulle være imot homolobbyen? Du har kanskje ikke skjønt hva det dreier seg om? Leser kanskje kun overskrifter og lar deg bli følelsesmessig beveget av det?

Nordboer
3 år siden

Fantastisk bra, Motstandsbevegelsen er Norden håp. Hill seier!

Ålesunder
Ålesunder
3 år siden

Når kan man forvente at dere dukker opp i Ålesund?

Tom
Tom
3 år siden

Fantastisk bra. Håper de brukte jævlig med penger og ressurser på Politiet i Fredrikstad 🙂

VeiiQo
VeiiQo
3 år siden

Media og deres slaver har ikke annet og svare med enn løgner og fysisk blokkering av en fredfull marsj. Trist!

Liv Tove
Liv Tove
3 år siden

Det som forundrer meg en del er følgende:Dere sier dere vil forsvare de norske verdiene,er ikke dette blant annet demokrati?Noe nasjonalsosialister er sterkt i mot?Er ikke dette litt ironisk?Dere vil «beskytte»,gjerne ved bruk av vold,verdier dere i utgangspunktet ikke ønsker?Slik som nettopp demokrati,menneskeverd,religionsfrihet?Dere er jo ikke en spor bedre enn Jihadistene?Dere er speilbilde av de ekstreme muslimene som terroriserer?Har dere virkelig ikke tenkt på dette?

NordenSkjold
NordenSkjold
Svar til  Liv Tove
3 år siden

Det såkalte «Demokratiet» du snakker om er i den skjulte realiteten ikke annet enn et Parti-Diktatur kamuflert som ‘Demokrati’. Hvilket frukter synes du dette «Demokratiet» ditt har bært frem så langt ? Hva har Demokratiet i Norden høstet så langt ? Håper du fikk svar på ditt spørsmål. Mvh; kjempefæl nazist .

Liv Tove
Liv Tove
Svar til  NordenSkjold
3 år siden

Nei,desverre førte demokratiet til at vi endte opp med en regjerings som har samme tankegods som dere,noe som er et stort tap for Norge. Men nettopp på grunn av demokratiet som jeg er så glad i,forsvinner denne regjeringen til høsten og vi kan igjen rette opp og få et samfunn med menneskeverd,religionsfrihet og ta ansvar for de som er svakest i samfunnet. Et samfunn der man kan tro hva man vil,forelske seg i den man vil, og tro hva man vil.

Hirdfører
Hirdfører
Svar til  Liv Tove
3 år siden

Samme tankegods som oss? Motstandbevegelsen er ikke en gjeng kapitalister. Mener du at oss Hvite Europeere, som er en av de minste folkeslagene populasjonsmessig skal ta ansvar for hvert eneste lille liv her i denne verden? Er det vårt ansvar å gi bort masse penger, ressurser og eventuelt la oss bli en minoritet i eget land? Hvorfor skal det på død og liv importeres en hel haug økonomiske lykkegjegere som ikke engang har den genetiske kapisiteten til å overleve klimaet her oppe uten medisinsk hjelp?

Liv Tove
Liv Tove
Svar til  Liv Tove
3 år siden

Ingen som tørr å svare meg,eller?Eller risikerer jeg å få trusler siden jeg ikke er enig med dere,kanskje?

Anonymsurfer
Anonymsurfer
Svar til  Liv Tove
3 år siden

Forsøk igjen kjære Liv Tove. Det du fabler om er globalistiske «verdier» og ikke norske/nordiske. Visste du forresten at Norge anno 2017 er en av verdens største krigsnasjoner? Norske våpen og spesialsoldater/leiesoldater er medvirkende til å drepe uttalige mennesker (…ja kvinner og barn i særlig grad!) i Syria og Ukraina fordi våre såkalte «demokratiske» politikere ønsker å innføre «menneskerettigheter» og «demokrati» i disse landene som den amerikanske finanseliten ønsker å massakrere for profitt/moro skyld. Disse skinnhellige løgnerne av noen massemordere er dine venner – ikke våre. PS: Jihadistene/White Helmets i Syria sponses av NATO og Erna Solberg for å styrte… Les mer »

Liv Tove
Liv Tove
Svar til  Anonymsurfer
3 år siden

For det første:Ikke forsøk deg på noe hersketeknikk på meg,det fungerer utrolig dårlig. Jeg er kun «kjære Liv Tove» for de som kjenner meg,ikke for folk som tror de skal vinne en diskusjon ved å bruke slike teknikker. Ja,Assad er jo KJEMPE populær,i hvertfall når han gasser ihjel innbyggerene sine (Men det gjorde jo Hitler også,så jeg skjønner jo hvorfor dere heier på han….),IRONI. Videre må jeg forbauset si at jeg faktisk er delvis enig i noen av dine påstander, jeg synes ingenting om at vi kriger i andre land,og vi selv er skyld i de terrorgruppene som nå kommer… Les mer »

Nordboer
Svar til  Liv Tove
3 år siden

Du avslører bare deg selv, at du ikke kan noe om hverken utenrikspolitikk eller vår politikk. Les deg opp og prøv igjen.

Anonymsurfer
Anonymsurfer
Svar til  Nordboer
3 år siden

@ O`h!THE IRONY!-Liv Tove, 1. At tyskerne gasset jøder under 2 verdenskrig er en ondsinnet rasistisk talmud løgn som aldri har blitt bevist på vitenskapelig grunnlag. Zyklon-B ble brukt i leirene for å desinfisere klær for lus som spredde dødelig tyfus. 2. At Assad gasset sin egen befolkning (attpåtil når krigen gikk i hans favør) er hinsides latterlig. Det var de NATO-støttede «frihetskjemperne» (les jihadister understøttet av Norge, England og USA) som stod bak disse falske flagg angrepene for å vekke sympati i vestlig opinion. Dette for å skaffe seg moralsk mandat til å gå aktivt inn for å styrte… Les mer »

Edruelig velger
Edruelig velger
Svar til  Nordboer
3 år siden

Hvilken «politikk» er det nordboer viser til?
Er den tullerøra dere kaller program?

Hirdfører
Hirdfører
Svar til  Edruelig velger
3 år siden

Tviler på at du har lest igjennom partiprogrammet til Motstandsbevegelsen. Bli støttemedlem så får du programmet i posten. Så lenge du ikke er en Afro-Asiatisk korknese så er du sikkert enig i noe av det som står der.

Nitram
Nitram
Svar til  Liv Tove
3 år siden

Vi mener vi er bedre enn andre folkeslag? Da har du misforstått vår ideologi og menneskesyn. I denne videoen forklares vårt syn på det: https://m.youtube.com/watch?v=moN67R7Vew0

Hirdfører
Hirdfører
Svar til  Liv Tove
3 år siden

Det er flott at du innser at Hitler ikke gasset sine egne og setter Ironi bak settningen i store bokstaver. Merkelig nok så hadde Tyskland og Hitler støtte fra hele verden. Mange land i sør-amerika støttet Hitler. I USA hadde man Silver Legion. I England hadde man British Union of Fascists. I India, Afrika, Arabia hadde man frivillighetshærer som f.eks. Freies Arabien og Freies Indien. Folk fra Latvia, Litauen, Estland, Russland, Ukraina, Frankrike, Spania, Romania meldte seg inn som frivillighetsstyrker i den tyske hæren. Samme med Norge Sverige Danmark. Jeg tror ikke du selv engang vet hva begrepene du bruker… Les mer »

NordenSkjold
NordenSkjold
Svar til  Hirdfører
3 år siden

Det er flere tusentalls besøkende som leser kommentarene her inne. Jeg har også fulgt med på kommentarene dine og det ser ikke ut som så mange er enig med deg eller i det hele tatt støtter deg på dette. Om du mener at rundt 70 Nasjonal Sosialister er oss alle tar du grundig feil. Vi er langt flere i hele Skandinavia/ Europa/ Verden som sådann og dette var noe av grunnen til at den organiserte,planlagte og lovlige Demonstrasjonen i Fredrikstad ble stoppet av politiet. Nemlig for og sensurere nettopp dette. Den ble stoppet av mennesker med samme sinn som deg,… Les mer »

NordenSkjold
NordenSkjold
Svar til  NordenSkjold
3 år siden

( Responsen var ment til; Liv Tove. )

Johan G
Johan G
Svar til  Liv Tove
3 år siden

Tante rød mumler rundt i sitt eget rot

Hirdfører
Hirdfører
Svar til  Liv Tove
3 år siden

«Norske verdier» Gir oss en liste med «verdier» som har en baktanke og er langt ifra Norske. 1. Menneskeverd – Hva menes med dette utrykket? Verdien av et menneske? Er alle mennesker like? 2. Religionsfrihet – Frihet til hva? Frihet til å la sinsforstyrrede personer indoktrinere barn og folk til regler fra en eventyrsbok? Frihet fra religion? Friheten til å velge fremmed kultur=/=religion og spre den? 3. Demokrati – Det jeg synes er veldig rart er at i dag har ordet Demokrati blitt en slags egen «gud». Det er blitt en slags gudommelig og ufeilbar gudommelig skikkelse som aldri gjør… Les mer »

Hess
Hess
Svar til  Hirdfører
3 år siden

Hva med dette: 1. Null og niks. 2. Frihet fra religion, takk. 3. Prøve anarkistsosialisme? (Les: Magel-på-hierarki-sosialisme.

PS: Det kan virke som om dere er lei av å bli kalt fæle nazister og rasister hele veien, kanskje en endring i hvordan dere profilerer dere kan hjelpe? Symbolikk og flaggborger vekker jo raskt assosiasjoner til 30-40-tallet.

Hirdfører
Hirdfører
Svar til  Hess
3 år siden

Nå er ikke jeg fullverdig medlem av motstandsbevegelsen og hare bare støttet dem økonomisk. Tidligere har jeg selv assosiert meg som Anarkist, men har i senere tid gått mer mot Nasjonal Sosialismen, enda valgomatene rundt om i avisene mener jeg skal stemme 1. Rødt 2. SV og 3. SP Merkelig nok, så kommer nok dette av at jeg personlig er Anti-globalist og Anti-Kapitalist, men samtidig er det noe ved den globalistiske forgreiningen av Kommunismen som også skyver meg bort fra dens ideologi. Kommunismen i seg selv blir en for ekstrem omveltning av samfunnet økonomsik sett. Nasjonal Sosialismen bygger på Sosialistiske… Les mer »

Hess
Hess
Svar til  Hirdfører
3 år siden

Jeg personlig bryr meg fint lite om hvem folk ligger med, hvor de er fra, eller hva de tror på. Så lenge folk behandler hverandre pent syns jeg ikke det har noe å si. Kardemommeloven er vel i utgangspunktet alt man trenger. Selv har jeg sterk autoritetsforakt, misliker at staten legger føringer for hva man kan gjøre i sine egne hjem, og syns helst alle bare skulle få gjøre som de vil. (Så lenge de ikke skader andre) En ting jeg har bitt meg fast i med mange av de «nye» nazistene (eller hva man skal kalle dem) er at… Les mer »

Hirdfører
Hirdfører
Svar til  Hess
3 år siden

Det er ingenting som heter menneskerasen. Mennesket er ikke en rase, mennesket tilhører artsgruppen Hominidae og undergruppen Homo Sapiens Sapiens. Homo Sapiens Sapiens er også delt inn i raser basert på genetiske forskjeller. Termen «menneskerasen» er som oftest brukt i fantasy eller sci-fi.

Det er da ingen her som forguder Israel, de som forguder Israel er Amerikanske kapitalister. Om du misliker ideen om en sterk stat så kan du flytte til USA. Der har de fleste idéen om en svakere stilt stat og et mer individualistisk tankegods.

Pedersen
Pedersen
Svar til  Hirdfører
3 år siden

Går det ann å leie deg til foredrag?

Cheeki Breeki
Cheeki Breeki
Svar til  Hess
3 år siden

«menneskerasen»!!! Dagens 😀

Cheeki Breeki
Cheeki Breeki
Svar til  Hess
3 år siden

Nei nå får du gi deg. Når det gir gufs nedover ryggen hos noen å se flaggborger, gir det håp hos de som beyr noe. 😉

Jan-C. Pedersen
3 år siden

Takk for en fantastisk dag kamerater, dette må snart gjentas! HILL SEIER!

Line Johanssen
Line Johanssen
3 år siden

Gledelig å se! Når myndighetene ikke følger loven, da er det vel heller ingen grunn til selv å følge den. Det forbanna venstrepakket skal ikke kunne hyle meningsmotstandere til taushet.

Rassmus
Rassmus
3 år siden

Stormannsgalskapen har da latt seg nå sitt kokepunkt, der avskummene fra nordisk motstandsbevegelse lar seg føle fritt frem og dukke opp samlet sammen, i stanken fra deres «ideologier» går dere samlet og er sikkert i ekstase over å være de første i norge siden krigen, til å spytte på deres egen kulturarv. Det å stå sammen mot konsepter som i en tid hvor man lærer å akseptere hverandre, uavhengig av legning, etnisitet, eller utseende, hvor skal da dere ta plass hen? Dere er en døende rase i helhet, og det kommer tydelig frem da dere skriker etter mening i livet,… Les mer »

Tom
Tom
Svar til  Rassmus
3 år siden

haha ja multikultur, perversjon og slaver av stor (((kapitalen))) er den virkelige norske kultur arven. Langt flere Nordmenn kjempet for nasjonalsosialismen og det tredje riket enn imot. Det er helt naturlig ettersom det ligger i vårt blod. Det er dere slaver av dagens system som er en døende rase ettersom dagens system vil rase sammen. Spørsmålet er ikke om, men når det vil skje

Hirdfører
Hirdfører
Svar til  Rassmus
3 år siden

tl;dr I en tid hvor samfunnet defineres av å være selvdestruktive, anti-natur (anti-eugenikk) og anti-europeisk. Jaha ja, det blir ikke mye igjen av genetisk sterke Homo Sapiens Sapiens når man er så åpen at hjerne og forstand flykter fra de ekstremt åpnes åpne hoder.

Her har du et ordtak som passer tidene i dag.
Forandrer man samfunnet i en ekstrem grad, vil hvert enkelt forsøk på å endre det til noe annet bli sett på som ekstremisme.

Hirdfører
Hirdfører
Svar til  Rassmus
3 år siden

Dersom du ikke forstod poenget med ordtaket.
Prøv å innføre mange av disse «åpne» idéene inn i et samfunn hvor som helst på menneskets tidslinje utenom slutten på 1900-tallet og videre så vil hele verden kalle deg Ekstremist, hatefull og individ med mangel på virkelighetsforståelse, intelligens og verdighet.

Morten P
Morten P
3 år siden

Stå på!

Toni
Toni
3 år siden

It was really great to participate to the demonstration and meet Norwegian comrades! Thanks to the people who let us to sleep in they apartments.

Eläköön Voitto!

Hirdfører
Hirdfører
3 år siden

Kanskje det kommer av at spørsmålene kommer for det meste i form av:

«Dere er bare en gjeng psykisk syke samfunnstapere som aldri gikk på skole. Dere sprer hat og galle og har ingenting fornuftig å komme med, hva er det dere nazier egentlig tror på?»

Cheeki Breeki
Cheeki Breeki
Svar til  Poland NR
3 år siden

Slava, bratva!

Johan G
Johan G
3 år siden

Herregud å hyklerisk. I Kristiansand ble det innkalt til møte der politi og venstrebermen sitter i sitt eget ekkokammer og sutrer over en fredelig demonstrasjon. De sitter der og forsøker å hisse hverandre opp, svartmale nasjonalister som voldelige terrorister uten rett til ytringsfrihet, men ikke et eneste ord om deres eget miljø og tendenser til voldeligheter. Her snakkes det om å forby politisk opposisjon, som de anklager for å være voldelige og kriminelle, men ikke et eneste ord om å forby seg selv og sitt voldelige miljø som x-antall ganger har gått løs på meningsmotstandere, og gjort hærverk på biler… Les mer »

Ola
Ola
3 år siden

For hver gang jeg leser nyheter om dere setter jeg over penger til skeiv ungdom, og oppfordrer andre til å gjøre det samme. Takk for støtten og påminnelsen om at kjærlighet er for alle.

Dynamo
Dynamo
Svar til  Ola
3 år siden

Hvem sier at ikke kjærlighet er for alle? Du virker ikke så skarp.