Hjem Nyheter Whoopi Goldberg kansellert etter uttalelse om «holocaust»

Whoopi Goldberg kansellert etter uttalelse om «holocaust»

6

«HOLOCAUST» Whoopi Goldberg har havnet i unåde etter å ha uttalt at «holocaust ikke handlet om rase, men om menneskers umenneskelighet mot andre mennesker».

Whoopi Goldberg, som er programleder for talkshowet The View, har blitt kansellert for to uker etter å ha kommet med en uttalelse om «holocaust» der hun ikke spesifikt pekte ut jødene som ofre.

– Holocaust handlet ikke om rase, det handlet om menneskers umenneskelighet overfor andre mennesker, sa hun under talkshowet sist mandag.

Dette fikk Kim Goodwin, styreleder i jødisk-eide ABC News, til å kansellere henne i to uker, skriver ABC News.

«Med umiddelbar virkning stengte jeg ned Whoopi Goldberg i to uker på grunn av hennes feilaktige og fornærmende kommentarer. Selv om Whoopi har beklaget, har jeg bedt henne om å ta seg tid til å reflektere over det hun sa og lære av konsekvensene. Hele ABC News-organisasjonen er i solidaritet med våre jødiske kolleger, venner, familier og lokalsamfunn», sier Kim Godwin i en uttalelse.

Hva som er «galt» i Goldbergs utsagn er ikke klart, men lignende utsagn fra tidligere viser at jødene mener at de har patent på ordene folkemord, holocaust og lidelse. I følge jødene, som ser på seg selv som Guds utvalgte folk, er jødenes lidelse verre enn menneskers lidelse.

Delta i debatten

Les retningslinjene for kommentarfeltet HER.
Bli varslet om
eldste
nyeste flest stemmer
Vis alle innlegg
Proverbs 26:11
3 måneder siden

De svarte, med deres begrensede intellektuelle kapasitet, forstår ikke helt hva deres velgjørere og pet masters har gjort for dem, og ser vel på jøder som hovedsaklig «hvite» pga hudfargen. Men the top Jews sørger for å sette sine skjødehunder på plass, det være seg hvite eller svarte, om de kommer med «upassende» uttalelser om deres hellige holohoax.

Fascister skal brenne
Svar til  Proverbs 26:11
2 måneder siden

«De svarte, med deres begrensede intellektuelle kapasitet» – hva prøver du egentlig å si? At hudfarge=intellekt? Isåfall må vel du være svart som natten basert på din egen logikk, for her er det lite hjerneceller å finne. Og for det andre, å nekte for holocaust må være noe av det mest åpenbart idiotiske tingene man kan finne på å si. Det er faktisk så stort antall bevis for holocaust at det vil ta et menneske et helt liv å gå gjennom en prosentdel. Du er ikke bedre enn Hitler selv, og burde fjernes all mulig kontakt med medmennesker.

Roy Vey
Svar til  Fascister skal brenne
2 måneder siden

Rase er mer enn hudfarge, alle raser har ulike særtrekk, generelle egenskaper og svakheter. Intellekt er en av mange ting som varierer fra rase til rase, der noen generelt sett er mer eller mindre intelligent enn andre. Antar du ikke kritiserer jøder som hevder deres rase er verdens smarteste?

«Holocaust» er på INGEN MÅTE bevist, der repeterer du nok bare noe du har hørt fra andre holocaust-troende. Derimot finnes det en rekke motbevis mot anklagene.

Ellers fint at du i slutten av kommentaren din viser hvilket syn du har selv, altså at du ønsker å fjerne mennesker med andre meninger.

Holger
3 måneder siden

Whoops Goldberg, der fikk du kjenne jødisk makt.

Nasjonalsosialist
3 måneder siden

Jødene vil ha monopol på det å være offer, til tross for at «holocaust» er en bløff. De ønsker at hele verden skal synes synd om dem slik at de kan spille på dette kortet hver gang de får kritikk. Alle skal indoktrineres 24/7 i et påstått «holocaust», mens alle andre reelle folkemord som var tusen ganger verre enn dette påståtte «holocaust» skal stues under teppet og glemmes. Bare se hvordan jødene tenker om andre folkemord der ADL besøkte Ukrainas ledere og krevde at de skulle tone ned folkemordet på ukrainere, kalt Holodomor. Ingen empati overhodet, alt skal liksom bare… Les mer »

Nasjonalsosialist
3 måneder siden

Og hvem andre som ble tatt til fange og sendt til tyske arbeidsleire bryr de seg heller ikke om. Det er bare jøder de ønsker skal få oppmerksomhet og folk synes synd på.